poniedziałek, 9 września 2013

summer

hej hej;)
Niestety wakacje już za większością z nas (je cieszę się nimi jeszcze do końca września jeje;), ale przecież teraz jest najlepszy czas, żeby je powspominać. przez cały lipiec byłam we Francji, odwiedziłam parę miejsc, również w Hiszpanii, ale to głównie w następnym poście;> więc po kolei!





mieszkałam w Castelnaudary- małe miasteczko na południu Francji. zdjęcia powyżej są z miejscowości oddalonej około 40km, niestety nie pamiętam nazwy:( nie mniej jednak cudowne widoki!


Andorra -jak widac nawet na pograniczu Francji i Hiszpanii w środku lata może być zimno. a to dlatego że Andorra położona jest w Pirenejach. zdjęcie było robione wysoko, brr!!









Sete- miasto w południowo-wschodniej Francji, dla mnie najpiękniejsze miasto, które odwiedziłam we Francji (chyba nawet ładniejsze od Paryża, chociaż wiadomo, że Paryż ma swój klimat;) przepiękne morze, plaża widoki, miasto <3 wszystko tam jest po prostu idealne. Byłam tam już dwa lata temu, dlatego teraz nie mam dużo zdjęć, kiedyś pewnie dodam posta z tamtego wyjazdu:>






A tutaj już L'escala- północna Hiszpania. Na początku naszego pobytu w weekend wybieraliśmy się na plaże we Francji, jednak pogodna nie dopisała i pojechaliśmy jej szukać do Hiszpanii, z racji tego, że to do tylko dwóch godzin jazdy. Nie zawiedliśmy się, chociaż pod koniec dnia i tam pojawiły się chmury.





na dzisiaj tyle. w następnym poście ciąg dalszy, a mianowicie przepiękne miasto w Hiszpanii. jak myślicie? :)





1 komentarz:

  1. jakie piękne widoki! :) pozazdrościć :)
    pozdrawiam, Monika
    dzięki za odwiedziny! dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)