poniedziałek, 16 lutego 2015

memories










41 komentarzy:

  1. ojj tak, każdej z nas marzy się taki brzuszek, ale niewielu chce się nad nim pracować ;d jasne że obserwuję! :)

    cudowne te wakacyjne zdjęcia ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka już jesień jest, troszkę potrafi wciągnąć nas w taki nastrój depresyjny ale też ma w sobie coś takiego magicznego jak zapach mroźnego powietrza czy kolorowe liście przeplatające się z promieniami słońca :-) oj tak zakupy potrafią podnieść na duchu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne zdjęcia!
    ja bardzo chcę zobaczyć zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oszukujmy się, "jesienna depresja" to fraza bardzo nadużywana. To my sami kontrolujemy czy chcemy w nią wpaść, czy nie. :) Wiele zależy od naszego nastawienia. I tak nie ma się wpływu na to, że jesien przychodzi, że trzeba sie uczyć. Zamartwianie się tym niczego nie da. :) Więc życzę po prostu więcej optymizmu. Następne lato już za rok. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. trzeba się cieszyć, że wakacje były takie piękne, a nie rozpaczać! mnie moje zdjęcia nastrajają pozytywnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak, ale czasami trzeba sobie ponarzekać, wyrzucić wszystko, wtedy od razu człowiek czuje się lepiej;)

      Usuń
  6. Śliczne zdjęcia :) Ja już chcę wakacje

    OdpowiedzUsuń
  7. Żeby nie popaść w jesienną chandrę, polecam zapalić sobie zapachową świeczkę, zrobić sobie gorącą herbatę i poczytać książkę/obejrzeć film - pomaga! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia :) dziękuję za miły komentarz :) pozdrawiam i zapraszam częściej :)

    http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia :) Ahh, mam nadzieję, że zleci do kolejnego lata :(
    HISZPANIA! Kocham ten kraj, uczę się tego języka i z nią wiążę moją przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chce taką pogodę jak na zdjęciach..
    może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na zdjęcia z Sardynii ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczna<3

    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie *.*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie, że chcemy :D USA <33

    OdpowiedzUsuń
  15. też tęsknię za wakacjami ;c dzięki za komentarz i liczę na obserwację :) ja też zaobserwowałam
    http://pollylilyloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne zdjecia :)
    Pomyslowo i fajnie :)
    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post :*
    w wolnej chwili zaprasza do mn :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuje :)
    Pozdrawiam :)

    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Az sie milo patrzy na Twoje zfjecia:) tyle w nich Slonca:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale fajne widoki;) ja niestety w tym roku nie byłam jeszcze nad morzem;(

    OdpowiedzUsuń
  21. super zdjęcia :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jasne ja już dodaję do obserw.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsze zdjęcie jest prześliczne (: Nienawidzę zimy. Zawsze z energicznej i żywiołowej przepoczwarzam się w depresyjnego demona... Chyba żyję nie w tym klimacie co powinnam (:

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia, bardzo mi się podobają! Z miłą chęcią obserwuję. :)

    życzę miłego wieczoru :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj deszcz to chyba każdemu daje w znaki depresji :< Ja dzisiaj pochodziłam po sklepach i byłam bardzo zadowolona :)
    śliczne zdjęcia
    Obserwuję + zapraszam do mnie http://trendykate.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  26. mi ostatnio zakupy poprawiły humor, to jedna z najlepszych terapii:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale bym chciała znów taką piękną pogodę.. <3

    świetny blog! :) zapraszam również do mnie : http://saavemylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Dlaczego wakacje nie trwają wiecznie?! ;c
    Bardzo ładna sukienka.
    Chętnie zobaczę wiecej. :)

    Pozdrawiam serdecznie.:)
    Obserwuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia ;) pozdrawiam serdecznie i już obserwuję. Zapraszam do siebie:
    http://fashionanddreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. zdjęcie pierwsze baaardzo mi się podoba;D

    OdpowiedzUsuń
  31. niedługo znowu wakacje :) ja juz odliczam dni do mojego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojjj Poprawiłam mi humor z rana ;)

    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. po twoich zdjęciach,chcę bardziej już wiosne :)
    obs za obs ?
    zapraszam do mnie http://kolorowa-dziewczyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)